17 ott 2011

Romance and Love on Lake Maggiore

Good Monday ! It's a sunny day and I would like to begin the week sharing these gorgeous pictures of a lovely french-irish couple that tied the knot on a end-summer afternoon on the magical  Lake Maggiore.
The atmosphere is really old-style and a bit vintage. The wedding took place on the garden of a 17th century villa direct on the lake, where Edith and John exchanged their eternal love under an arch, decorated with ivory and purple fresh flowers. A boat ride on the islands was followed by a sit down meal reception and dancing till dawn.
Buon lunedì a tutti. E' una bella giornata di sole e voglio iniziare la settimana condividendo queste belle foto di una coppia francese-irlandese, che si è sposata in un pomeriggio di fine estate sul magico Lago Maggiore. L'atmosfera è veramente vecchio stile e un pò d'epoca. Il matrimonio si è svolto nel giardino di una villa del settecento, direttamente sul lago, dove Edith e John si sono scambiati amore eterno sotto un arco, decorato con fiori freschi avorio e lilla. Un giro in barca alle isole è stato seguito da una cena di nozze e da balli fino all'alba.

Images copyrights Marta Guenzi & Varese Wedding

Nessun commento:

Posta un commento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...